Influencer Marketing
Digital Danmark har omkring 100 influencers tilknyttet. Vi arbejder både med store og små profiler og tilbyder enkelte kampagner såvel som ambassadørskaber.
Med influencer marketing sikrer du dit brands synlighed, og samtidigt opbygger du en værdifuld relation til din målgruppe. Alle vores influencers har opbygget en særlig relation til deres følgere, derfor sikres der direkte adgang til specikke målgrupper. Som brand stempler du med influencer marketing ind i et personligt forhold mellem en anerkendt personlighed og dine potentielle kunder.
Vi sikrer altid troværdigt indhold. For Digital Danmark er det afgørende, at alt influencer marketing er troværdigt og afspejler influencerens personlige holdninger og ærlige meninger. Vi udfører derfor kun markedsføring for produkter, som vores influencers kan stå 100% inde for, og som skaber værdi til influenceren i lige så høj grad som for brandet.
Showroom
Udstil jeres produkter i vores hus midt i København på Ny Vestergade. Vi har et tæt samarbejde med vores influencers, som besøger os ugentligt til events, og med henblik på koordinering og udvikling af kampagner. I vores showroom kan influencerne gå på opdagelse og frit udvælge de udstillede produkter mod en aftalt ydelse. Som virksomhed vælger I selv, hvilke produkter, samt hvilket antal, der stilles til rådighed.
Cases

Music Video: Ma Money – BLOKHAVN
Se videoen med lyd Udfordring:Hvordan kan man skabe opmærksomhed omkring biograffilmen ’Blokhavn’ og vise en films univers til et nyt publikum? Mål:Skabe opmærksomhed omkring ’Blokhavn’

Video Case: Promotional Video
Udfordring: Manglende promovering af egen virksomhed kan mindske sandsynligheden for relevante forretningsmuligheder. Mål: Skabe awareness for Digital Danmark i et relevant segment. Produktbeskrivelse: Digital Danmark er et

Music Video Case: Askim Benim
Se videoen med lyd Udfordring: Amal er blot en af mange anerkendte artister, som leverer hits på det danske musikmarked. At gøre sig bemærket som kunstner

Music Video Case: Nuttet & Buttet
Se videoen med lyd Udfordring: At opnå opmærksomhed omkring lanceringen af en ny sang er en svær opgave, når man som kunster har en snæver

Influencer Case: Les Amies
Udfordring: Les Amies ønsker at øge kendskabsgraden og opbygge en større relation til målgruppe. Mål: Skabe brand awareness for Les Amies. Produktbeskrivelse: Designeren bag Les Amies har fået inspiration til navnet på baggrund

Influencer Case: Bare Elvira
Udfordring: ”Bare Elvira” er en ny serie og har behov for eksponering og opbygning af en fast seerbase. Mål: Skabe opmærksomhed omkring serien ”Bare Elvira”,