Seneste Cases

Case: Sådan brugte vi influencers til at skabe opmærksomhed omkring tv-serien ”Bare Elvira” på DPlay

Udfordring: ”Bare Elvira” er en ny serie og har behov for eksponering og opbygning af en fast seerbase. Mål: Skabe opmærksomhed omkring serien ”Bare Elvira”, og dernæst drive subscribers til streamingstjenesten Dplay. Om ”Bare Elvira” Elvira er kun 22 år, men er allerede en af de mest indflydelsesrige unge forretningskvinder i Danmark. Hun lever et luksuriøst liv, har lyserøde læber og store drømme. Første gang Danmark så Elvira på skærmen, var i familieprogrammet Diamantfamilien. Nu realiserer hun sine egne drømme, og står på egne ben i den nye serie ”Bare Elvira”, som tager seerne tæt på Elviras privatliv. Et privatliv bestående af kærlighed, drama, glitter, karriere og huskøb. Løsning:Influencers: Sophie Helvig, Nynne Larsen, Jasmin Melina

Læs mere »
Alle Cases
Case

Case: Bardia Eghbali Logodesign

Udfordring:  Virksomheden Bardia Eghbali havde inden samarbejdet med Digital Danmark ikke et logo, og havde dermed ikke skabt et fundament for brandet. Uden et logo er det svært at gøre sig bemærket og sikre sin genkendelse.             Mål:  At

Læs mere »
Case

Case: SAPPHIRE TECHNOLOGY

SAPPHIRE TECHNOLOGY er en nyopstartet virksomhed, som producerer visitkort på PVC-kort med NFC-chip i. Den nytænkende teknologi tillader, at man ved at holde sin mobil

Læs mere »