Case: Bardia Eghbali Logodesign

Bardia Eghbali kontaktede os i håb om vi ville kunne levere et logo som var tilpasset hans brand. Bardia vidersælger high-end luxury tøj og accessories og havde brug for et logo som skulle afspejle dette. I vores målgruppeanalyse gik det op for os at de fleste kunder han henvendte sig til var unge drenge som i forvejen interesserede sig for brands indenfor denne kategori. Derudover havde Bardia en forretningsplan om at videreudvikle på brandet og derved producere sine egne produkter som også skulle afspejle dette segment, derfor var det meget vigtigt at vi udviklede et logo som kunne tilpasses begge “forretninger”. Efter mange møder og tænketanke fik vi udarbejdet en 3D-model af en løve som derved også skulle kunne printes på smykker, solbriller og bælter. Logoet skulle samtidigt fungere i 2D så det kunne bruges til tryk.

Vi leverede en 3D-fil af en løves ansigt og en 2D udgave med en tilpasset skrifttype dertil.

Det endelige resultat endte med at se sådan her ud:

I hvid udgave med transparent baggrund:

Bardia var yderst tilfreds og fortsætter nu med branding-delen og markedsføringen. Vi har derudover lavet en influencer kampagne i samarbejde med ham, for yderligere at brande Bardia Eghbali.